divendres, 18 de juny del 2010

Coses de Llàbiro als Premis Blocs Catalunya

Aquest matí m'he trobat amb això per casualitat: Coses de Llàbiro s'havia presentat als Premis Blocs Catalunya, quina sorpresa ! Després ja he sabut qui havia registrat Coses de Llàbiro. Si no ho hagués trobat per casualitat no sé quan m'ho hauria dit ...

La veritat es que mai m'havia passat pel cap participar en cap esdeveniment d'aquest tipus. Aquest bloc va començar perquè anava anotant a una llibreta les receptes que més ens agradaven i la idea era donar-li a l'Aina quan fos gran. Després va venir el Lluc i em va semblar bona idea fer un bloc amb les receptes i, tot i que no està escrit a mà, està fet amb el mateix entusiasme.
Quan ells siguin grans no sé on serà aquest bloc ni què hi haurà, les noves tecnologies canvien tan ràpidament!, però aquestes receptes no s'hauran perdut, d'això ja me n'encarrego jo, i espero que ells en puguin gaudir tant com jo ho estic fent ara.



Així que ja ho sabeu, si passeu per aquí i us agrada ...